lördag 9 juni 2012

Massor med pärlor, DT-alster för PY Hobby

PY Hobby har fått hem uuuunderbara pärlgirlanger i olika färger
Eftersom de luktar endel ( går bort om man låter dem ligga utan förpackningen )
så har PY Hobby lagt dem i fyndhörnan till ett kanonbra pris
Kolla in dem HÄR

Jag har gjort ett kort och använt mej av dessa pärlgirlanger.

Pappret jag har använt är Boho Chic 15X15 finns även i 30X30

Blommorna hittar ni HÄR och bladen finns HÄR

PY Hobby har en mängd med snygga metalldekorationer och de finner ni HÄR
HÄR hittar ni det fina låset med tillhörande nyckel.

De rosa självhäftande halvpärlorna finner ni HÄR
Det är hela 187 st på en karta i 3 olika storlekar, 
55st 5 mm,  55st 4 mm och 77st 3 mm

Stämpeln har jag fått av Lisa-olsi







Glöm nu inte att kika in hos PY Hobby 

Jag hoppas att ni alla får en underbar helg






17 kommentarer:

onkis sa...

Texten stämmer verkliegn bra.
Fint kort med fina dekorationer.
Hoppas att ni får en trevlig helg.
Kram!

morkaren sa...

Lækert kort, i brun og orange dejlige farver. knus morkaren.

Iffa ...... sa...

Så sant, så sant det som står på textstämpeln, den var fin!

Det var läckra pärlor det, snyggt hur du satt dom! Fint kort!

Trevlig helg!
kram Iffa

Lisa-olsi sa...

Fint kort, snyggt stansat,
pappret var fint i härlig färg.
Snygga pärldekorationer, kul att
stämpeln kom till användning :)
Ha en trevlig helg.
Kram

Maritha sa...

SÅÅÅÅ snyggt kort!! Måste köpa pärlorna jag me...=)

Kram

Ansi sa...

Sweet;)

pojjo sa...

Jätte sött k ort, ja gillar såna där pärlband :D

Anna sa...

Hejsan och tack för titten hos mig :) Fint du har gjort med metalldekorationerna och jag gillar speciellt pärlbandet.
Bra ide med pärmarna nedan :)
Hälsn. Anna

Margareta sa...

Åh så jättefint kort - och vilken jättefin stämpel!
Ha det gott! Kram!!

Majsan sa...

Vilken fin text och så härligt kort med alla härliga dekorationer, gillar pärlgirlangen mycket :)

KRAM MAJSAN

Evas Pyssel sa...

Så snyggt med pärlgirlangerna. Jag tittade på dem hos PY, men köpte inte.Du använde dem på ett superfint sätt.
Kram Eva

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Väldigt snyggt kort. kram

Päivi sa...

Så vackert kort! Du har verkligen alltid så fina detaljer! Härlig textstämpel!!!

Ha det bäst! Kram

Marie sa...

Fint när hela kortet går i brunaktiga nyanser.
Snyggt med pärlorna på tråd och all metall.
Kram!

Cornelia sa...

Jättefint kort med helt ljuvliga detaljer! Gillar den lilla nyckeln bland blommorna! Super!

Stephi sa...

men åå så snyggt kort..me like!

Kicki sa...

Åh så härligt,och färgerna är ju alldeles underbara!!

Kram Kicki