söndag 22 maj 2016

En låda
DT-alster för PhunnyFace

När min man fyllde 50 år fick han ett kort iform av en stor låda.


Såhär såg lådan ut innan den blev omklädd.
Har haft lådan i flera år men man kan ju inte bara slänga en sån här bra låda.





Papprena jag använt kommer från K Design som tyvärr inte finns längre






När man öppnar lådan finns stämpeln Pinup Sara där.
Henne hittar ni HÄR
( Hon fanns kvar när inlägget skrevs)

PhunnyFace har fortfarande utförsäljning av sina stämplar
Kila in HÄR och kolla




Jag har färglagt med Distress Markers




Såhär blev lådans insida tillslut med lite choklad och några trisslotter



Men man måste ju få minst en present när man fyller så många år som 50.
Den såg ut såhär.





9 kommentarer:

Rosa A sa...

Läcker låda! Älskar katterna och bruttan blev snygg! Kram Rosa

Rosa A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Maritha sa...

Ohhhh vilken låda..... urläckra papper ju!!! :)

Kram kram

Maritha sa...

Ohhhh vilken låda..... urläckra papper ju!!! :)

Kram kram

Maritha sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Zora sa...

Katterna är ju bara så läckra, häftig låda.

Anonym sa...

jättefint och papperna älskar jag dom är ju helt underbara

pojjo sa...

Jätte läcker ask/låda. Ja dessa papper är fanatsktiskt söta, jag har dom själv hemma men vill nästan inte använda dom då jag vet dom inte finns att köpa längre.
trevlig helg
kram johanna

Lisa-olsi sa...

Mycket fint i bloggen sedan sist jag tittade in.
Den här lådan är både tuff, läcker och kul :)
Snygg hoj :)
Ha en bra vecka.
Kram Lisa