söndag 13 mars 2016

Ett beställningskort till en liten kille


Ett kort till en liten Milton.

Papprena är från ett av Disneyblocken som jag köpt från
Scrap It Up 




Jag har använt alla tre papperna med samma motiv och gjort ett 3d motiv

Det första har jag fäst på enfärgad cardstock,

Av det andra klippte jag ut Nalle Puh tillsammans med honungsburken och
fäste med 3d kuddar på motivet på det första papperet.

Sen klippte jag  ut honungsburken och fäste med 3d kuddar på
honungsburken från det andra pappret.

Klippte även ut den lilla humlan och glittrade hans vingar.
Fäste sedan humlan med 3d kuddar.




Jag har glittrat lite på Nalle Puhs tröja



Glittrade även texten




Har använt glossy accents och crackle accents på blommor och blad





Några snurrblommor en ros och en bil




Insidan ser ut såhär




På ballongen har jag lagt glossy accents




Även blommorna har fått glossy accents.
På bladen har jag lagt crackle accents




Även humlan här på insidan har fått glittriga vingar





Inga kommentarer: