måndag 27 oktober 2014

Jag gillar Pringles.....

..... fast bara röret.
Det lägger jag beslag på, innehållet får resten av familjen dela på.

Har gjort sparbössor till barnens kusiner och idag visar jag den ena.

Har tagit bilder runt burken.

Pappret jag har använt kommer från K-Design store och heter Spring time








Den stora och lilla rosen kommer från K-Designs 
De silvriga skelettlöven och Tusenskönorna har jag hittat hos Strömstad scrapbooking



Denna sötnosen kan du hitta hos K-Designs store



Hjärtat med vingarna hittade jag hos Porslinsblomman/Scrappweb



Under locket limmade jag fast en liten pappersdoilies som
finns hos Porslinsblomman/Scrappweb sedan limmade jag fast locket.



2 kommentarer:

pojjo sa...

Jätte läckert, snyggt med hängande detaljer :)

Anonym sa...

Snyggt och smart återanvändning! Jag hade lätt ätit upp innehållet också dessvärre :)