lördag 16 augusti 2014

Till en liten kille

Här kommer ett kort till en liten kille som firade sin första födelsedag.



Pappret jag använt kommer från en paperstack från K-Designs
och ni hittar det HÄR



Elefanten kommer från Whimsy Stamp, visst är den söt.
Jag har färglagt med Distress Ink och Markers och
lite glitter på naglarna.




Bland blommorna finns en glasspinne och en keps.
Jag glittrade även blommorna ( efter att jag fotade )



Bokstäverna har jag stansat ut i glitterpapper



"Strösslade" ut några akryldroppar och satte ett metallhörn i ena hörnet



Såhär blev insidan med en textstämpel från K-Designs
Även detta pappret är från K-Designs och samma stack som
pappret på framsidan



En söt liten truck från Bilar fick oxå vara med




4 kommentarer:

Stephi sa...

Vilket himla fint kort som jag blir glad av att titta på.
Elefanten är ju så gullig och snyggt pappersval!
Tack för besöket hos mig som gör att jag påminns att kolla runt,
Kram till dig!

Jane Melander sa...

Du gör jättefina kort Marita! Så passande med en elefant som ska på födelsedagskalas med paket, hatt och ballong! Alla dessa pärlor som glänser i olika färger och låter! Men en Bärgare uppskattas mer i kortet! <3

Kram!!!

onkis sa...

Vilket härligt & glatt kort,
underbara färger och söt elefant.
Kramar!

Monica =) sa...

Vilket härligt papper o ursöt elefant! Gillar alla små fina detaljer som glass o keps bland blommorna. Finurligt!
Glada hälsningar, Monica