lördag 6 april 2013

Som bortblåst.........

............ är min inspiration.
Men försöker väcka den med lite färgläggning.
Tränar på att få bra hudfärger



Jag brukar nästan alltid ha sällskap av en söt liten kattfröken när
jag sitter vid mitt scrapphörn och nu känns det lite tomt.

På Påskdagens kväll kl: 22.32 gick våran älskade
katt Sally bort endast 3.5 år gammal.
Tänk att man kan sakna en katt så mycket och
 då fick vi ju bara äran att ha henne en så liten tid.
När vi kastrerade och öronmärkte henne så sa veterinären att
hon kommer säkert att bli runt 15-18 år gammal.

Tjejerna är mest ledsna eftersom Sally egentligen var deras katt.








8 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

I love your cat,
and all images
hugs Tamara

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Min inspiration är också bortblåst. Men du ska se att vi snart får den tillbaka.
Det var tråkigt med Sally, förstår att ni är ledsna. varma tankar till er alla och till Sally i katthimlen. Kram

onkis sa...

Men va tråkigt med eran
fina katt :(
Inte konstigt att du är lite nere och inte känner för att scrappa.
Men det du har färglagt är jättefint.
Kram!

NickScrapShack sa...

Usch vad tråkigt att höra. Inspirationen kommer säkert tillbaka inland behöver man bara pausa lite.

pojjo sa...

Beklagar verkligen. Förstår att du saknar kissen :( Kramar om

Åsa/asamia sa...

Jag hoppas den där inspirationen infinner sig snart, det brukar ju hjälpa att sätta sig och pilla lite med sakerna.
Kram

frubards pysselkök sa...

Men så tråkit att höra om Sally!!! Förstår precis hur det känns...
Du ska se att gnistan kommer tillbaka, bara det får gå ett tag.

Kram // Kikki

Lisa-olsi sa...

Nämen fy så sorgligt med Sally, så ung :(