lördag 27 april 2013

Hittade en skissutmaning hos Papperssvalan

Utmaningens sista dag är idag och ni hittar den HÄR

Jag har gjort ett födelsedagskort efter skissen och
jag har följt den ganska väl


Kommer inte ihåg vad pappret heter.
Har haft det lääääänge.
Det är girlanger på ena sidan och paket och blommor på andra.



Satte ett band på snedden och la några veck i ena änden.
Fäste några halvpärlor på vecken och även ett par mellan bilderna.
Bilderna har jag skurit ut från papprets andra sida och
sedan fäst dem på 3d-kuddar.

Ett par blommor och blad  i ett hörn tillsammans med ett par pins.



I metallhörnet fäste jag en kedja som jag hängde en fjäril i



Texten har jag stämplat med Distress Ink/tumbled glass och
sedan embossat med klart pulver med glitter i.



Om jag gör ett kort 
vill jag gärna att det ska vara nåt på insidan oxå och
så här blev detta kortets insida.











4 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Beautiful card,
stunning details
hugs Tamara

Lisa-olsi sa...

Gulligt kort i fina färger.
Ha en trevlig söndag.
Kram

Åsa/asamia sa...

Vilket fint kort!

Zora sa...

Smart ide, att hänga charmen i metall hörnan. Ska testas.