måndag 29 april 2013

Äntligen

Nu har jag äntligen gjort ett kort med en av stämplarna jag
vann hos Månadens utmaning i januari.
Sponsor då var Kreativa Ting
Färglade dem nästan på en gång men sen har det hänt så mycket 
att jag bara inte har fått tummen ur att göra nåt med dem.

Men här kommer iallafall det första kortet med stämpeln
Tom med spindel / D: Carina Wikström

Jag har kletat på Aleene`s Glitter Snow på wellpappen och
sedan fäst stämpeln, spindeln sitter på en 3d-kudde.







Texten från Vilda Stamps har jag embossat



Insidan har samma papper som framsidan och 
här har jag oxå stämplat Tom med spindel



Visst är han charmig





5 kommentarer:

Zora sa...

Härliga varma färger på detta mysiga kort.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Beautiful card,
love all the details,
hugs Tamara

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Så söt stämpel. Snyggt att ha honom även på insidan.
Jättefint kort med fina detaljer. Kram

onkis sa...

Detta kortet blev jag glad av att titta på,
gillade det busiga lilla trollet.
Kram!

Evas Pyssel sa...

Det var ett roligt kort...det där med en spindel är inte så vanligt.Jag tycker att du har fått det precis mitt i prick till det motivet. Färgerna också.
Kram Eva