tisdag 5 februari 2013

En underbar skiss hos
LillBlomman Skissar

LillBlommans Februariskiss har jag gjort ett kort efter


Jag har använt naturfärgad CS och sedan är det papper från K-designs
Kapsylen med texten kommer oxå från K-designs

Stämpeln heter Väntar på dej och kommer från



Färglagt med Distress Markers ( jag tränar & tränar )
La lite glitterlim på vingarna



Insidans papper är oxå Simple Grunge/Together.
Stansade ut ett par hörn i pappret First Christmas / Blue Star

Textstämplarna kommer från VildaStamps och RoxStamps




14 kommentarer:

Sonia sa...

Wonderful card my dear friend:)
Lovely image:)
Hugs,
Sonia

Ulla sa...

Så snyggt tjej sitter där och dinglar med bena du har fått till bra mot skissen.
Kram Ulla

Susy sa...

Så fint du har tolkat denna härliga skiss!
Jag gillar verkligen denna härliga stämpel!
Insidan på kortet-supersnyggt!

KRAM SUSY

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Great take on sketch, love your card,
hugs Tamara

Maritha sa...

Härliga färger och så gullig stämpel! :)

Kraaaam

Päivi sa...

Vilket underbart kort! Gillar verkligen stämpeln och dina pappaersval och framförallt färgerna :)

Ha det bäst! Kram

Margareta sa...

Jättefint kort efter en jättefin skiss!! Läcker stämpel och vackra papper!
Blev nästan sugen på att testa själv....
Ha det gott! Kram!!

Anna sa...

Så snyggt och vilken rolig skiss. Du fick till det mycket bra.
Kram

Kattiz sa...

Snyggt kort :)

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Kul med skiss och ett snyggt kort. Kram

Tess Ekwall sa...

marita, detta kortet är såååå himlans fint! färgerna passar perfekt tillsammans och stämpeln är super söt! gillar din nya banner (eller vad heter det, den där uppe i alla fall). trevlig helg. kram, tess.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Såååå fint! Gillar den kreativa tolkningen av skissen med den lilla älvan som sitter på spetsen! Tack för att du ville vara med! Kramar!

Anna sa...

Jag gillar oxå hur hon sitter där och dinglar med benen.
Fin tolkning av skissen.
Kul att du är med.
Mvh Anna/Jane design

SusanLotus sa...

Det var ett tag sen jag tittade in här och kan bara konstatera att du hunnit med så mycket fint.

Detta kort gillar jag verkligen.
Fina färger och design.
Ängeln har du målat så perfekt. Verkligen läcker stämpel!

Ha det bra!
Kram