måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR
DT-alster för PY Hobby

Här kommer mitt sista kort för iår och det är även mitt 
sista kort som DT för PY Hobby.


Jag har använt papper från Maja Design/Julen är här



Ni har väl sett att PY Hobby har minigardenior som passar
perfekt på kort.
Satte fast en stor snöflinga bland blommorna

Bladet hittade jag i min bladburk men HÄR hittar ni 
PY Hobbys alla blad



3d-lackade klockorna och la crackle accents på bladen



Stämplarna kommer från Bildmålarna



Embossade texten
(måste nog köpa en ny embossingdyna)



Insidan har samma papper som framsidan
Siffrorna har jag stansat ut i glitterpapper



Kolla jag lyckades med att maska ihop stämplarna och det var kul
så nästa år får ni nog se fler ihopmaskade stämplar på mina kort
( har liftat insidans stämpelidé från Mariannes kort hos Bildmålarna )
fast jag vände på min flaska


Glöm inte att kika in hos PY Hobby för där finns såååå mycket fint och
sortimentet ökas på hela tiden.

Nu önskar jag er alla ett riktigt 

GOTT NYTT ÅR



16 kommentarer:

Rozzan sa...

Läckert kort!Fint du har målat stmplarna.
Önskar dig ett riktigt gott slut och gott nytt år
Kramiz

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Men jisses så mycket fint du har hunnit med under året... allt var super...
önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR
kram
Agneta

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Hi Marita,
another lovely card.
I stop by to wish you all good in Year 2013.
From Slovenija Tamara

Susy sa...

Så snyggt och inlägget här nedan så mycket vackert du har gjort!

Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

KRAM SUSY

Maritha sa...

Vilket härligt kort!! Supersnyggt!

Gott nytt år min vän
Kram kram

Anna sa...

Vilket härligt nyårskort!!
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
Kramis

onkis sa...

Vilket fint nyårskort!

GOTT NYTT ÅR
önskar jag till dig och din familj.

Stephi sa...

vilket fint kort och vilka söta du har som banner.
Jag ursäktar att jag ej tittat in så ofta. Maken e hemma och har datorn jämt.(sjukskriven)
Önskar dig Ett jättebra 2013.
Stor kram

Päivi sa...

Så härligt kort och så passande stämplar :)

Önskar dig och din familj Ett riktigt Gott Nytt År!

Iffa ...... sa...

Visst är det roligt att maska ihop stämplar, ibland gör jag det men är oftast för lat =)
Härligt nyårskort du bjuder på idag, sista dagen 2012.
Gott Nytt År!!

O´Kelly sa...

Vilket härligt Nyårs kort!

GOTT NYTT SCRAP ÅR! =)

Må så gott!

KatarinaR sa...

Som vanligt har du många fina detaljer på ditt kort!
Vill önska dej ett Gott Nytt År!

Cornelia sa...

Jättefint kort att önska gott nytt år med!

Samma sak vill jag säga till dej och din familj!

Vi ses under 2013!

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Jättefint nyårskort. Snyggt med de lackade klockorna och löven.
Gott Nytt År till dig och familjen. Kram

Ulla sa...

Härligt nyårskort trevligt att du stämplade både det gamla året och det nya.
Kram Ulla

Anna sa...

Vilket härligt kort du har gjort.
Kram och en god fortsättning.