onsdag 30 maj 2012

K-Designs utmaning nr 3.....

....har jag gjort ett kort till.

Man skulle välja rad i denna bingobricka.
Jag valde andra lodräta raden från höger.

Jag tänkte lite såhär
Swirl - kan oxå vara halvpärlor
Bilden i mitten - orange, blomma 
Nycklar - kan även vara metall


Läs mer om utmaningen HÄR
Men skynda er den slutar den 31/5

Svart CS som bas och sedan tre olika papper från K-Design.



En svart swirl letar sej fram bakom den rullade kanten.
Swirlen kommer från PY Hobby likaså den snygga nyckeln
och även kedjan den hänger i.

En blomma som passade bra men kommer inte ihåg varifrån jag fått den.




Har embossat grattis med klart pulver med glitter i


Insidan har jag tejpat med washitejp och det hittar ni oxå hos








10 kommentarer:

Rozzan sa...

Härligt kort du gjort! Jag har också gjort ett kort till den utmaningen ikväll, men jag ska ta kort imorgon och jag hoppas jag hinner blogga innan 23.59 imorgon:-)

Kramiz

Kattiz sa...

Jättefint kort!!! Kul sett du använt nyckeln på :) Att hänga den i ett litet hantag hi hi ja du har då verkligen många spännande ideer! Tack för att du är med i K-designs utmaning. Kram Kattiz

onkis sa...

Det är roligt och se ur alla tänker olika till dessa bilder.
Ditt kort blev jätte snyggt & härligt.
Kram!

Lisa-olsi sa...

Härliga färger på kortet.
Ha en bra dag.
Kram

Iffa ...... sa...

Snyggt, mycket snyggt!!
Texten var himlans snyggt tycker jag =)
Bingobrickor är ju väldigt kul att arbeta efter!
Kram iffa

Åsa/asamia sa...

Ett härligt kort du gjort till bingon.....håller tummarna för dig ;)

Angelica sa...

Supersnygg upphängning av nyckeln på framsidan!! Tokläcker washitape.
Ha det gott!!

Ulrika sa...

Jättefint, nyckeln var verkligen fint fastsatt. Du gör så mycket fint! :)
Tack för alla fina kommentarer jag har fått :)
Om du tittar in på min blogg så har du fått en Award. :)

Mona sa...

Så läckert kort i svart och orangeoch hur snyggt som helst med nycklen spellbinderns som du har haft på insidan gillade jag jättemycket också mycket snygg
Ha det gott
Kram Mona

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket snyggt grattis kort:) Så fina papper du hade valt och gillade detaljerna som du hade med:)

Önskar dig en jättetrevlig lördag och helg:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥