söndag 23 oktober 2011

Mitt tredje bidrag till ScrappTorgets CC

Jag har gjort ett kort till Bonus utmaning # 1.
Man ska inspireras av deras Cyber Crop-logga .
Läs mer HÄR

Jag har inspirerats av ballongerna och färgerna.

Hittade en 3d-nalle som jag klippte och satte ihop.
Tyckte att han passade alldeles utmärkt med alla ballongerna.

Bas har jag använt vit CS och sedan blå och rosa CS.
Mönstrade pappret är Daisy Bucket / Perfect Harmony Lizzie.
Har använt båda sidorna.
Tyckte det passade bra både i färgerna och
det prickiga mönstrer påminner ju lite om ballonger.

Vek över ena hörnet så att det randiga mönstret kom fram.
Fäste det med en glittrigbrads
Har använt ett Sizzixalfabet till texten.
Glittrade lite på dem.

Har embossat ett par hörn.

Några blommor, blad och  acryldroppar.
Lite glitter även på blommorna.

Innuti har jag använt samma papper.












Ni har väl inte missat min tävling
med ett underbart pris som
 sponsrar med

 HÄR kommer ni till tävlingen






12 kommentarer:

onkis sa...

Ett härligt färgglatt kort,
jättefint!

Maritha sa...

Glada färger och en söt liten nalle!! =)

Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Gulligt =)

Carina sa...

Fint kort, ett riktigt jag blir glad kort:)) kram

Unknown sa...

Jisses så härligt kort :) din godisbag och "ramkortet" var med jättefina :)
Gillade alla tre, Lycka till i utmaningarna :)
Kramis

Katja/MezzaNotte sa...

Fina alster alla tre som du gjort!! Vad roligt att du fått med ballonger på din tolkning!

kramis

Lene sa...

Snyggt, så glada färger och söt bild!
Lycka till!
Kram lene

Lena sa...

Ett väldigt gulligt kort du gjort. Man blir glad av att titta på det.

Maja sa...

Alltså mitt prick för en 2 åring! Kan säga att jag direkt associerade till mitt lilla snart 2 åriga barnbarn då jag såg kortet, fullt av liv/färg och bus har du fått till! Härligt kort!

Lisa-olsi sa...

Jättegulligt och glatt :)
Kram

Isadory sa...

Vad kitchig och barnig, jätte söt :)

Angelica sa...

Jättfint, man blir så glad av det
här kortet. 3-D nallen är så mysig och ballongerna är ju bara hur fina som helst....

Ha det!