fredag 29 juli 2011

KAOS - award

Jag har fått en KAOS-award från ONKIS


Vad betyder då KAOS??

KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje


KAOS-regler:En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10×15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.

På så vis blir ju awarden ett digitalt minne,
 men också något man kan fysiskt spara och titta på.

I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
 eller bara lämna länk till dem.

***

Nu till mitt största huvudbry!!
Vilka tre ska jag skicka dessa vidare till?
Det finns så många jag inspireras
av och som är så otroligt duktiga
på att göra olika alster.

*
*
Dessa tre tjejer har jag valt av olika anledningar,
dom gör mig alltid glad,
när de har kikat in i min blogg
och lämnat snälla kommentarer
Utan någon som helst rangordning
så nominerar jag.
:
:
:
:
:
:
:


Kikar man in hos henne går man alltid ut från bloggen
med massor av inspiration.
Är väldigt glad att jag hittat hennes blogg.
:
:
:
:
:
:




Här måste man bara kika in när det uppdateras för här finns
 bland de mest fantastiska skapelserna man kan göra i papper.
Helt underbara askar, korgar och mycket annat.
Inspirationen sjuter i höjden när man varit in här .
:
:
:
:
:
:
:


Här hittar man så snygga & idé rika kort och alster,
Duktig på att sätta färg på allt uppstämplat.
Får alltid inspiration när jag kikar in här
:
:
:
:
:
:

Har ni inte varit inne på deras bloggar
så tycker jag att det är dax att ni gör ett besök hos alla 3.

*
*
*
Det finns sååå många trevliga och goa människor runt om
i blogg världen som jag skulle vilja ge en KAOS till,
men dom som fick av mig ska ha några att ge till också,
jag kan lova att det va inte lätt att bara välja ut 3st.
*
*
 *
Hoppas ni då hänger på och fortsätter att sprida KAOS
 och extra mycket Skaparglädje.
Om ni mailar era adresser till mig på:
så ska ni få era kaos-kort omgående.

*
*
*

Jag vill TACKA alla er som tar er tid
och lämnar så snälla kommentarer
Det är det som gör det roligt att blogga .


Kramisar snojbi

8 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS TILL DIN UNDERBARA KAOS AWARD SOM DU HAR fått av Onkis:) Den är du verkligen värd:)

Å TUSEN TUSEN TACK för att du tänker på mig när du ger denna "KAOS" award vidare:) Blir så himla "GLAD" och så himla "TACKSAM":) Är så glad att jag dansar här runt lite ser du mig ha ha ha:) Nu gjorde du verkligen min dag ska du veta:) Å dessa ord som du skriver om mig vet inte vad jag ska säga en ett JÄTTESTORT TACK:) Så himla gulligt och snällt av dig:)

Så trevligt att du gillade bilderna från vår segelsemester:) Vi hade en sådan himla tur så är så tacksam och glad:)

Ha en underbar fredag och helg:)

Massor med kramar från Lilla Inger och nog en gång ett STORT TACK jag uppskattade verkligen KAOS Awarden:)

Isadory sa...

Jätte snygga KAOS kort du gjort, de du nominerat blir nog jätte glada :)

onkis sa...

Va kul att du ger vidare KAOS:en till sådanna duktiga och inpererande bloggare,
och dina KAOS kort är jättefina.
Ha en toppen bra dag!
Kram.

Katja/MezzaNotte sa...

Verkligen fin Kaos kort du fått till!! Lyllos dem!

Det ät verkligen toppentjejer som du nominerat!!

Carina sa...

Grattis till de nominerade. Ha det bra

Outi sa...

Snälla söta Snojbi, tack så otroligt mycket för att du tänkte på mig!!! Vilken överraskning! Jag känner mig så hedrad, både över din omtanke och för att jag ser vilka de andra två KAOS-belönade personerna är. Både Inger och Kattiz är ju superduktiga scrappare och jag tittar in hos dem då och då och tankar en massa inspiration.

Det här blir min allra första KAOS och jag är så tacksam. Visste inte riktigt vad det är för något, men nu har ju du varit så vänlig och upplyst mig om det också:)

Tack tack tack!
Största kramen, Outi

Kattiz sa...

WoW, gissa om jag blev glad när jag hämtade posten nyss! Såååå otroligt fint kort du gjort och jag blev helt rörd av de fina du skrivit! Du har precis gjort min dag fantastisk, och vilket detektivjobb du gjort att hitta min adress ;)
Jag är stolt och hedrad att du tänkte på mig med denna fina award. Stort tack, nu ska jag fundera på vilka jag ska skicka den vidare till...
Många kramar Kattiz

Lisa-olsi sa...

Grattis till KAOS :)
Ett väldigt fint KAOSkort du har fått
och jättefina KAOSkort du ger vidare.
Kram