lördag 30 april 2011

Så här ser den ut

Min första bokbox.
Hade lämnat in den till en tävling hos Scrapbutiken.
Man skulle ha minst 7 blommor ooch en fågel på.

Nu är tävlingen över så jag får visa den här på min blogg.
( Här kan ni se vilka som vann )

Jag har använt papper som var med i min "bytarpåse"
Bilden har jag lagt ett lager med 3-d lack på
för att det skulle se ut som  glas.
Men det skulle nog ha varit sådant som krackelerar
( får nog skaffa det )

Det sitter minst 7 rosor på och en svan

Lite pärlor och hörn finns med.

Innuti finns oxå några rosor.
Har även stämplat en banderoll och klippt ut för att sedan fästa med 3-d kuddar

Jag gjorde en ficka på vänstra sidan .








Lite detaljer





6 kommentarer:

Annelie sa...

Åh den här var ju ÄNNU finare än den förra du visade, vad duktig du är!!
Väldigt många fina detaljer :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken bokbox helt underbar och så välgjord men en massa fina detaljer:) Du ska vara mycket nöjd med denna du har verkligen lyckats bra:)
Massor med kramar från Lilla Inger:)

Lena B E sa...

Åååååh vilken vacker bokbox!! :)
Så snyggt det blev med 3D lacken och vilken otroligt fin svan du har satt dit, superfint!! :) Rosorna är såå ljuvliga.
Hoppas du har det bara bra och att du har bättre väder än mig?! Här är det mulet och blåser som sjutton, riktigt ruggigt valborgsväder.
Ha en jättetrevlig valborgshelg och ha det bäst.
Många kramar från Lena

Lena B E sa...

Ps. glömde, lycka till i tävlingen!
Kram Lena

Carina sa...

Vad snygg! Lycka till!
Kram Carina

Outi sa...

Åååh! Din bokbox är helt UNDERBAR!!! Fantastisk!!! Jättefin!

Kram, Outi