måndag 4 april 2011

Kattiz Scrapp har en utmaning...................

...........som går ut på att altra en Cloettaprodukt
 Klicka HÄR så kommer du till Kattis Scrapp


Reglerna
En chokladkaka, pollypåse, chokladask, tablettask eller annat som faller i smaken...
Bara den är från Cloetta
Inte så svårt va?
Men en liten hake har hon och det är att det ska finnas en bild
 på det du altrar innan du börjar ditt projekt och sen det färdiga resultatet .

Jag har gömt en påse med små kexchoklad i en aluminiumburk
som jag öppnade i botten.
Var tvungen att plocka ur dem ur påsen annars fick dom inte plats.
Tejpade sen ihop burken.

Klädde den med papper från Pion design,
Från Mitt Hjärta - Romantisk afton
Skar två remsor av samma papper men använde den andra sidan
och stansade med en Martha Stewart kantstans
och satte fast en upptill och en nertill.
Samma sida använde jag till att klä botten med allra först

Dekorerade sedan med rosor och blad i lite olika storlekar.
Gjorde en egen swirl av halvpärlor.

Stansade ut en Magnoliatags som fick kanterna chalkade
och texten embossade jag i bronsfärgat pulver.

Locket dekorerade jag oxå med några rosor och blad,
lite halvpärlor och en charms iform av en nyckel.

Denna burken ska jag ge till min mamma för hon älskar kexchoklad
och för att hon har hjälpt mej med en sak.
Hoppas bara att hon kommer att gilla den.

Så här ser den ut










Hoppas att ni har haft en bra dag
Kramisar snojbi

17 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

En jättemysig burk,
gott innehåll också :)

onkis sa...

En av dom finaste burkar jag sett,
vinnarvarning på den!!
Lycka till.
Kram!

Petra Maria sa...

Jättesnygg och läcker burk!
Skogstokiga kramar
från mig

Unknown sa...

Helt underbar burk,
Skulle inte vilja öppna och förstöra burken.
Super fin.
Kram Elin

Carina sa...

URLÄCKER, lycka till!Kramar

Zora sa...

Vilken kul grej, att altra en konservburk, smart att öppna den i botten.
Lycka till i tävlingen.
Kram Zora

pojjo sa...

Men guuuuuuuuud såååååå coolt, vilken idé :D Du måste bara vinna med detta annars blir jag upprörd *ler* Det är lift varning på detta .. om det är ok?

Kattiz sa...

Å,vilken fantastisk idé! Jag liftar den gärna också ;) Jätteroligt att du cille vara medi min utmaning :) Den är jättefin! Kram Kattiz

Lene sa...

men jisse så snygg burk!
Kram Lene

Ziro sa...

Jättefint altrad burk!

Unknown sa...

wow så fin den blev, kanonsnygg..
Vilken fantasi du har :)
Lycka till i utmaningen :)
Ha en bra dag / Kramis

Unknown sa...

Gaaaaaaah *dregglar* choklaaaad.....
Den blev iallafall underbart snygg och det ger den 18 pluspoäng extra eftersom det är choklaaaaad i den ;D

KRam
Malin

Katja/MezzaNotte sa...

Men sååå läcker!! Måste fixa burkar... genast... i år blir inga ägg, här inte. Burkar blir det!!

Supertack för idén!!


kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

HELT MAKALÖST SNYGGT tänka sig att en aluminiumburk kan bli så himla läcker:) Din mamma kommer dansa runt av glädje och bli så himla glad för denna burk:) Den blev verkligen jättesnygg och du har verkligen fått till att dekorera den perfekt:) JAG GILLAR:)
Vilken bra inspiration och idé också som du ger oss andra:)
Önskar dig en toppen dag, kramar från Lilla Inger:)

Annelie sa...

En helt fantastiskt snygg burk, Lycka till i utmaningen!!
Och grattis till vinst & awarder :)
Trevlig helg,
Kram Annelie

Lindha sa...

Vilken fin burk du gjort!!
Innehållet är ju inte heller fel!
Lycka till i utmaningen!!

Ha en kanonhelg!

Kram Lindha

Stephi sa...

jätte jätte snyggt och vilken idé! Får jag lifta????