fredag 8 april 2011

Det var sååå skoj att jag ...........

.........var tvungen att fläta en till korg.

Denna korgen har jag flätat med
 Maja Design - Ska vi Fika / Blåbärspaj
Alla remsorna chalkade jag
När den var färdigflätad fodrade jag den med
Maja Design - Ska vi Fika / Blåbärssylt.
Jag skar pappret så att det skulle hänga snibbar på utsidan.
Som om man har lagt i en duk i korgen.
Använde båda papprena till handtaget.

Satte fast lite rosor och blad som även fick lite glitter.
Satte dit en metallfjäril.
Vände på korgen och satt fast en Magnoliatags.
Texten embossade jag och så satte jag dit 3 blingstenar.

Och nu har jag anmält min korg till AltheasMix och Lilla Pyssel Ingers tävling

Klicka HÄR för mer info

Så här blev min korg







Några detaljbilder





Kramisar snojbi

9 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

Superfin med vackra detaljer!!

4U2 sa...

Riktigt fint!

Unknown sa...

Supersnygg,
kanske ska prova jag med
kram Elin

pojjo sa...

Åååhhhhhh så himla snyggt dfet blev. Du har ingen mall eller beskrivning på hur du gör dom? Synd ja redan fyllt år annars hade jag önskat mig en sån här *LER*

Anneli sa...

Men ssssssssssssssså supersöt korg, Superfint dekorerat Önskar dig en skön helg!
Kram Anneli

onkis sa...

Va duktig du är på dessa korgar!!
Du förstår säkert att jag gillar denna blå & med fjäril :)
Ha en underbar dag!
Kram.

Lena sa...

En underbar korg du har gjort med jättefina dekosar och detaljer!

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW WOW WOW säger jag bara du har verkligen lyckats tull hundra procent här:) Tycker att ditt bidrag är helt kanon:) Tack snälla för ditt bidrag och lycka till:)
Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Lisa-olsi sa...

Väldigt snygg och välgjord.