söndag 13 februari 2011

VINNAREN ÄR.............

Efter MÅNGA mail
(jag lovar denna gången gick det inte smärtfritt)
 mellan oss tre och många olika tankar och tyckande.

Ärligt talat var det otroligt svårt denna gång,
jag/vi har funderat och kollat på bidragen så håret krullat sig.
Men, till sist efter poängsättning kom vi fram till en vinnare.

Jag hade velat haft fler priser,
för det va så många kort jag gillade mycket.

Återigen tusen tack för att ni varit med i vår utmaning,
det är så roligt när era fina bidrag kommer in på mailen.
Det är så skoj att ordna dessa små utmaningar.
Glöm inte att 
Snojbi har den 3:dje utmaning i början av mars,
vi lägger ut utmaningen i alla tre bloggarna.


NU TILL VINNAREN  I DENNA UTMANING

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
        Först våran motivering kanske  
Happy


En snygg och helt klart en annorlunda vikning

motivet blir så snyggt med spetsen som ram

att scrappa med band istället för bara med papper
ger ett snyggt, annorlunda och stilrent kort

jag blir glad när jag ser kortet :)
.
.
GRATTIS
.
.
.
.
.
.
.
.
Anneli





Ett stort GRATTIS till vinsten Annelie!

Anneli, maila din adress till: veronicalantz@live.se
så kommer tre vinstbrev på posten :)

Tack alla :)
Kramisar snojbi

4 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Vi klurade ut det en gång till :)
Tack för denna omgång.
Kram Lisa

Onkis sa...

Kul när vi kan slå våra "kloka" huvuden ihop och få ihop det såå bra :)
Tack för bra sammarbete.
Kram Onkis!

Annelie sa...

Tack så jättemycket, jag blev så glad!! Förstår att ni hade svårt att utse en vinnare bland alla fina bidrag!
Kraam!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till vinsten Annelie,
ett superdupersnyggt kort!! :)

Förstår att ni hade det väldigt tufft med att utse en vinnare, det var ju så otroligt många superfina bidrag!! :)
Stort TACK för en jätterolig utmaning!! :)
Ha en riktigt trevlig alla ♥ans dag!
Kramar från Lena