lördag 12 februari 2011

Egentligen borde jag ha lagt mej för länge sedan men......

.....jag hittade en stämpel jag hade glömt bort att jag hade.

Denna igelkotten med alla hjärtanen passar ju sååå perfekt till
allahjärtanskort.

Så jag var ju bara tvungen att göra ett kort med kotten på.
Passade oxå på att prova två nyinköpta diesar.
Kantstansdiesen och tagsdiesen från Magnolia.

Härtana på kotten och brevet  och texten på tagsen har ja embossat.
Hjärtana som blir utstansade från kantstansen använde jag några och satte fast på tagsen.

Ett enkelt kort









5 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Ett underbart gulligt kort :)
Väldigt fina diesar.
Kram lisa

onkis sa...

Igelkotten på ditt jättefina kort är såå söt!
Härliga färger.
Kram!

Anneli sa...

Ett jätte fint kort, och jag gillar verkligen den söta lilla igelkotten.

pojjo sa...

Såååå sött.. jag bara älskar den där stämpeln :D

Mim... sa...

O ja den kotten är urgullig och det är ditt kort oxå!
Ha det bra....